Regulamin sklepu

 

I. Infirmacje ogólne

 

1.  Sklep www.militariaclub.pl jest prowadzony przez firmę:

E-Ball s.c.

Sebastian Radlak, Samuel Tekle

03-984 Warszawa, ul. Złotej Wilgi 10/25

NIP: 1132507771


2.  Adres do korespondencji:

MilitariaClub.pl

ul. Bychowska 61

04 - 536 Warszawa


3.  Zakup w sklepie internetowym www.militariaclub.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu oraz polityke prywatności sklepu.

 

II. Procedura składania i realizacji zamówień

 

4.  Zamówienia można składać poprzez formularz zamówieniowy jak rownież telefonicznie pod nr.tel. 694 122 122 lub e-mailem zamówienia@militariaclub.pl
5.  Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 13:00, w soboty, niedzielę oraz święta - będą realizowane następnego dnia roboczego.
6.  Każda osoba składająca zamówienie (zwana dalej Klientem) w sklepie internetowym www.militariaclub.pl jest zobowiązana zapoznać się z regulaminem. Nieznajomość Regulaminu nie zwalnia Klienta z zawartych w nich zasad.
7.  By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne będzie założenie konta użytkownika, dzięki któremu można także obserwować status realizacji zamówienia.
8.  W przypadku zakupu wiatrówki, kupujący musi być osobą pełnoletnią.
9.  Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którymi będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
10.  Podanie przez Kupującego danych osobowych jest dobrowolne, jednakże ich brak uniemożliwia dokonanie zakupów. Dokonując zakupu Kupujący wyraża zgodę na wykorzystywanie danych osobowych w celu i w zakresie potrzebnym dla wykonania przez sprzedawcę zamówienia (tj. dla dostarczenia Klientowi przesyłki i dokonania rozliczeń).
11.  W przypadku wystąpienia okoliczności uniemożliwiających całkowicie lub czasowo realizację złożonego zamówienia, firma E-Ball s.c. zastrzega sobie prawo do wstrzymania realizacji zamówienia - o zaistniałej sytuacji zobowiązuje się niezwłocznie powiadomić Zamawiającego.
12. W przypadku braku towaru w magazynie, Klient jest informowany o tym fakcie i związanym z tym wydłużeniem czasu realizacji zamówienia.
13. Zamówienia w których nieprawidłowo wypełniono dane teleadresowe (nieistniejący e-mail, lub brak telefonu) nie będą rozpatrywane.
14. Firma E-Ball s.c. zastrzega sobie prawo do wstrzymania zamówień wzbudzających wątpliwości.
15. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.militariaclub.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).
16. Podane ceny produktów nie zawierają kosztu dostawy. Koszty dostawy pokrywa Kupujący.
17. Zapłata za produkty w sklepie www.militariaclub.pl uiszczana jest na podany rachunek bankowy. Wpłata powinna być dokonana w ciągu 3 dni roboczych od dnia potwierdzenia przyjęcia zamówienia do realizacji. Zapłata jest warunkiem koniecznym do przekazania produktu Zamawiającemu.
18. Zamówienie zostanie niezwłocznie zrealizowane po wpłynięciu należności na konto Sprzedającego.
19. Firma E-Ball s.c. wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy poprawnie wypełnić dane firmy wraz z NIP.

20. Firma prowadzi sprzedaż wysyłkową, jak również sprzedaż stacjonarną w Warszawie przy
ul.Bychowskiej 61
21. Dostawa realizowana jest na obszarze Polski i następuje za pomocą firmy kurierskiej, zgodnie z obowiązującym cennikiem.

 

III. Reklamacje i zwroty towaru


21. Kupujący ma prawo zwrócić towar wyłącznie w przypadku niezgodności towaru z umową.

Klient, który zakupił towar wysyłkowo, może go zwrócić bez podania przyczyn, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni od zawarcia umowy zakupu.Zwrot powinien nastąpić niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

22. Kupujący zobowiązany jest w tym celu niezwłocznie poinformować sprzedawcę załączając szczegółowy opis niezgodności towaru z umową.

23.Towar powinien wrócić w takim stanie w jakim został zakupiony, wraz z kserokopią dowodu zakupu, instrukcją i gwarancją. W takim przypadku towar wysyła klient na swój koszt.

24.W przypadku reklamacji należy skontaktować się z biurem w celu wskazania przez MilitariaClub.pl odpowiedniego serwisu.

 

 


Accept Site use cookies